2014. április 13., vasárnap

Megújulás 2014!


Nagy örömmel mutatom be a megújult blogot, terveztem végre egy saját, egyedi logót, ami a fejlécre került és mostantól állandó része lesz a honlapnak. Készítettem egy már régen vágyott menüsort is a fejléc alá, aminek köszönhetően különféle oldalak jönnek majd be, attól függően, miről szeretnétek olvasni vagy képeket nézegetni. A hangsúly természetesen a ruhákon lesz, a Looks és a My Wardrobe menüpontok alatt ezek könnyedén hozzáférhetők lesznek.
Csináltam végre egy bemutatkozást, magyar és angol nyelven is, így már teljes lett ez a dolog is, továbbá átszerkesztettem a blogspot profilomat, hogy mindenki teljesebb képet alkothasson rólam.
Egy Contact oldal is felkerült a menübe, igazából sok értelmét nem látom, de fontosnak tartottam, hogy olyan elemek legyenek a blog részei, amik kihagyhatatlanok egy jól működő blogból, ide még egy Google Maps is bekerült, csak a poén kedvéért:)
Remélem a megújult külső még több munkára fog sarkallni vele és még több látogatót, feliratkozót fog hozni!

2 megjegyzés:

  1. Épp tegnap figyeltem fel rá, mennyi újdonság van a blogodon!

    VálaszTörlés
  2. Végre valaki felfigyelt rá :) Tudtam, hogy rád számíthatok!

    VálaszTörlés