2014. április 3., csütörtök

Felső vagy ruha?! - Mindkettő!!!








Főleg átmeneti időben nagyon jó választás a tunika, vagy pólóruha, ezeknek vannak persze különböző változatai, nem mindegyik viselhető önállóan ruhaként. Utánanéztem, hol kaphatunk igényes tunikákat, van egy bolt Debrecenben, a Cool Fashion, először itt láttam hasonló dolgokat, lepelszerű felsőrészeket, már akkor is nagyon tetszett, azóta persze hajkurászom őket rendesen. Másik, ahonnan most hoztam pár képet, a Sugarbird és Regina. Én személy szerint úgy gondolom, hogy nem muszáj azért vagyonokat kiadni egy pólóért, hiszen turikban is megtalálhatjuk őket, én a Hádára esküszöm, ahol például múlt héten 2 hasonló felsőt is sikerült vennem :) Hordhatjuk harisnyával, nadrággal, aztán nyáron majd egymagában, ezért érdemes odafigyelni arra, hogy mind3 öltözetnek megfelelő darabot válasszunk, gondolok itt a hosszára elsősorban, ugyanis nyáron elég kellemetlen tud lenni, ha egy denevérujjú, amúgy is rövid pólóruha alá behúz a szellő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése