2014. április 18., péntek

Az abszolút MUSTHAVE : Gumicsizma!


Azt hiszem, évek óta szeretnék egy gumicsizmát, először ezek a Hunter márkájúak jöttek be, mert van belőlük mindenféle színben. Persze én ezt akkor nem tudtam, de ez egy hatalmas márka és csillagászati áron lehet hozzájutni egy-egy darabhoz, tehát valószínűtlennek tartottam, hogy nekem is egy ilyennel gazdagodjon a ruhatáram. Úgy emlékszem már tavaly is kezdtek divatba jönni a nőiesebb gumicsizmák, amik már annyira nem hajaznak a gyerek-gumicsizmák kinézetére, hanem olyanok, mint egy szép bőrcsizma, kivéve, hogy gumiból készültek és fantasztikusan funkcionálnak esős időben. Nagy előnyük, hogy azok a nők is fel tudják venni, akik a gumicsizmát eddig azért nem választották, mert nem tartották eléggé nőiesnek és szépnek. Ez most már nincs, itt vannak a szebbnél szebb csizmák gumiból. Elkezdtem feltérképezni a várost ebből a szempontból, arra jutottam, hogy a legszebb és legelfogadhatóbb árú gumicsizma a Devathlonban található, 4 990 Ft, szép, letisztult és egyszerű matt felülettel rendelkezik, úgyhogy egy ilyet újítottam be én is, az utolsó képen látható. Nagyon szeretem, mert bármihez passzol, hivatalosan lovaglócsizma egyébként, úgyhogy legalább biztosak lehetünk abban, hogy funkcionálisan a sárra és a vízre van kitalálva :)

4 megjegyzés:

  1. A motoros képen véletlenül nem az új csizma volt rajtad? :)

    VálaszTörlés
  2. áhhh de igen :) viszont az a kép nem illett ehhez a posthoz...

    VálaszTörlés
  3. elirigyeltem alólad azt a motort egy pillanat alatt

    VálaszTörlés
  4. naugye ! :D :) lesznek majd még képek róla...

    VálaszTörlés