2014. április 20., vasárnap

30 napos program - 2. hét

Amint arról a múlt héten beszámoltam, elkezdtem én is a Nők Lapja Café 30 napos narancsbőr elleni programját, amiről itt olvashattok. Az én észrevételeim és véleményem az első hétről:
Úgy gondolom egy hét alatt ne várjunk látható változást, nálam sem történt, hiába nézegettem. A feladatok néha furcsák, nekem egy-kettő elég kicsavart pozícióban sikerült, hát nem tudom, lehet én rontottam el. Egyébként nem volt fárasztó, viszont ezzel ellentétben én abban sem vagyok biztos, hogy az a pár perc torna csinált-e egyáltalán valamit. Ez majd valószínűleg a harmadik hét végéra fog csak kiderülni. Mindenesetre jó érzés, hogy csinálok valamit és kenegetem is a krémmel naponta kétszer.

A második hét anyagáról itt olvashattok! Érdemes folytatni, egy kis mozgás mindenkinek jól jön. Ilyenkor, nyár közeledtével minden nő szekrényéből előkerül az a bizonyos ruhadarab, amit ilyenkor felpróbál a nyárra miheztartás végett. valahogy olyannyira ismerjük saját testünket, hogy nagyon jól tudjuk, ha ez a ruhadarab már most rémesen áll rajtunk, akkor nagyon össze kell szednünk magunkat, mert az összes nyári ruhánkkal gáz lesz!  Pozitív dolog, hogy én ma például felpróbáltam a nyári forrófarmernacimat és nem állt olyan vészesen :) Van remény...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése