2014. április 17., csütörtök

10 things to do

Úgy alakult, hogy idén elég sok mindent megfogadtam a tavalyi év elteltével, ezeket a dolgokat most próbálom lassacskán beteljesíteni, de elég nehéz mindenre odafigyelni. Most végigveszem azokat a dolgokat, amiket szeretnék idén megvalósítani és leírom, hogy hol tartok.

1. Első és régóta elsődleges cél a sportolás, a torna. Idén is ez került a listám élére, úgy érzem, kedvtelést kell találnom valamiben, ami a testemet is átmozgatja. Ebben kb. ott tartok, hogy azt hiszem idén harmadszorra kezdem el az edzést otthon :) Tudom, de ez van! Most úgy érzem, van elég kitartásom, hogy folytassam. Az ütemterv az, hogy mindennap tornázzak legalább 20 percet kezdetben, amíg túl nem esek a kritikus 3 héten, ami után már könnyebb lesz. Erre épülve szeretnék még valami átmozgatóbb dolgot elkezdeni az edzés mellett, heti 1-szer vagy 2-szer, pl. Zumba vagy Dance Aerobik. Találtam egy oldalt, a FitVideo-t, itt kredtiteket lehet vásárolni, illetve bérleteket és úgy tornázhatsz különböző videókra.Szerintem mindenképpen megéri kipróbálni, persze csak ha már a mindennapi torna a rutin részévé válik, ezek után pedig akár egy sportot is válaszhatnék magamnak. Jó lenne, na de már nagyon előrementem az időben, most a 13. napomon tartok, ami már majdnem 2 hét, de még érzem, hogy el tudnék gyengülni...


2. A Blogomat kiteljesítése mindenféle dologgal, ami érdekel, de főleg normális Outfit fotókat szeretnék prezentálni. Jó úton haladok, elkészült az új dizájn és nagyjából most az egész oldallal meg vagyok elégedve látványra, most jöhet a tartalom ezerrel:)


3. Szakmailag kiteljesíteni önmagam. Itt főleg a grafikai tudásomra gondolok, több Photoshop és CorelDraw, ezekben a programokban való feladatok megoldása, és olyan munkák készítése, amik bekerülhetnének a referenciáim közé.


4. Sütni és jókat főzni, szánni időt az ételek szép kivitelezésére. Van egy csomó receptem, magazinjaim, formáim apró és cuki sütik elkészítésére, de még soha nem használtam őket. Szeretnék legalább 2 hetente sütni valamit úgy, hogy kedvteléssé váljon, ne mindig csak sietve végezzem az efféle dolgokat.


5. Varrni jó dolgokat, amiket kitalálok. Először is megvarrni mindent, ami az általam 'javítós'-nak nevezett szatyorban van benne, ezek többnyire szűkítések, de azért elmenne velük egy nap. Ezek után szeretnék felsőket és ruhákat varrni, nagyon sok jó ötletem van és viszonylag könnyen is elkészíthetőek. Csak erre is időt kell szánnom, mert annyira jó lenne, nagyon szeretném.


6. Nyaralásra, kirándulásra több időt szánni, megtervezni a dolgokat a maguk idejében. Ezt talán nem is kell magyarázni, nagyon fontos, hogy megfelelő mennyiségű kikapcsolódásban legyen részünk, a lelki békénk szempontjából. Sokszor az embereknek már kitalálni sincsen affinitásuk, nemhogy megvalósítani, ezen hatalmasat szeretnék változtatni.


7. A ruhatáramat kiegészíteni sportos ruhákkal és cipőkkel is. Régebben soha nem hordtam melegítőt vagy sportcipőt csak úgy, a mindennapokban. Nem tudom miért alakult ez ki, fontos volt számomra az öltözködés és a sportos stílus, mint olyan, távol esett attól a stílustól, amit én képviseltem. Most, hogy már egy ideje szemezgetek mindennel, ami sportos és még edzek is, úgy gondoltam ezen változtatok és utcára is szeretnék lezserebb dolgokat felvenni akár edzőcipőt is.


8. Egy saját vállalkozásba kezdeni. Még a konkrét irányt nehéz lenne megmondani, de ez is benne van a kb. 10 éves tervben :) Ez valahogy mindig ott van a terveim között, talán csak azért is, hogy emlékeztessem magam rá...


9. Jobb emberré válni. Az ember mindig rájön, hogy morálisan tudna még fejlődni, ezt felismerni elég nagy érvágás, de tenni a jobbért már becsület.


10. Ez még titok, de remélem hamarosan írhatok róla:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése