2014. április 24., csütörtök

Clutchs in everywhere



Már írtam arról, hogy szeretnék borítéktáskát venni, nagyon sok helyen néztem és kerestem, míg rá nem találtam erre a két darabra a Blue Rags-ben, Debrecenben. Volt még rengeteg színben egyébként, én most ezt a kettőt választottam ki, a fekete mindig kellhet és a menta nálam több éve alapszín, tehát viszonylag gyorsan tudtam dönteni ebben a kérdésben. Egyébként a boltot már elég régóta kedvelem, sok egyedi dolog kapható náluk és hamarosan nyílik a webáruházuk itt! A ruhák zöme már fent van, viszont még nem üzemel az oldal sajnos. Mivel én is most távol vagyok Debrecentől és sajnos már nem fogok tudni annyiszor bemenni, mint szeretnék, a rendelésre kényszerülök. Mindenkinek ajánlom figyelmébe, aki szeret öltözködni, de mégsem szeretné otthagyni fél fizetését egy vásárlás alkalmával.
 
<A webáruházban látható termékeket a debreceni BlueRags üzletben -Ötvenhatosok tere 6/a, Debrecen, 4032- és az újfehértói RuhaDepóban tudod megvásárolni.>

2 megjegyzés: