2014. április 10., csütörtök

30. napos program - 1. hét

Indul ez a Fittalakos 30. napos narancsbőr elleni program, úgy gondoltam, kipróbálom, főleg mivel jön a nyár és már régen volt olyan téma a blogomon, amit kipróbálhattam volna saját magamon és bemutathattam volna az eredményeimet! Gondoltam, hátha más is kedvet kap utánam ehhez a vállalkozáshoz. A narancsbőrben szenvedők mind tudják, hogy nem elég tornázni, szükség van a gödröcskék elleni krémekkel, illetve házi készítményekkel való bemasszírozásra is, valamint az étrendre is oda kellene figyelni. Nekem az evéssel kapcsolatban egyéni meglátásom van, így ezt annyiban fogom alkalmazni, hogy több gyümölcsöt eszem, de az étkezési szokásaimat nem változtatom meg. Egyébként sem hiszek abban, hogy úgy étkezzek, mint egy eszelős fogyókúrás alany, ha csokit kívánok, megeszem, ha pörköltet, akkor azt. Nem eszem, zabálom magam tele egész nap és otthon főzött, igényesen elkészített ételeket eszem, így ebben a témában nincsen bűntudatom. A tiltás úgyis mindig csak az ellenkezőjét váltja ki az emberből.

1. nap - lábkitörés előre

Ismétlésszám: 4x12 mindkét lábra




2. nap - lábemelés előre
Ismétlésszám: 4x12 mindkét lábra




3. nap - lábemelés hátra

Ismétlésszám: 4x20 mindkét lábra




4. nap - oldalsó lábemelés könyökérintéssel

Ismétlésszám: 3x15 mindkét oldalra





5. nap - lábemelés oldalra

Ismétlésszám: 5x12 mindkét oldalra





6. nap - pihenő! ő itt az infraszaunát javasolja, nekem elég lesz a napi edzésem, amit amúgy is csinálok vagy egy jó futás :)

7. nap - kartámaszos lábnyújtás

Ismétlésszám: 4x20 mindkét oldalra


forrás (képek és szöveg): nlcafe

Ezt még ki lehet egészíteni persze, én azzal teszem, hogy minden edzés után cellulit-elleni krémzselével masszírozom be a kényes területet, én az Avontól rendelt krémet használom, az ára megfizethető és nekem már régebben bevált.

Most olvastam, hogy házilag is készíthetünk hasonló hatású bemasszírozandó készítményeket, szerintem a legjobb a fahéj illóolaj + körömvirág krém kombináció, ehhez lehet még esetleg rozmaringot is hozzáadni, de masszírozhatjuk simán termelői mézzel is a felületet. Ezek még számomra kérdésesek,hogy kipróbálom-e, majd erről is beszámolok.


Szóval nincs más hátra, mint elkezdeni, mindenkinek kitartást kívánok! Jövő hét ilyenkor jövök a tapasztalataimmal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése