2011. július 12., kedd

szabóbaba project 5. nap











ma délelőtt a baba belsejének kialakításával foglalkoztam, elhelyeztem a kartoncsövet, vele együtt a fapálcát, a kettőt dróttal kötöttem össze, így még egy kicsit tudott mozogni, aminek köszönhetően alulról be tudtam helyezni a baba belsejébe...ráhúztam a műanyag palackokat is két oldalról, itt-ott ragasztópisztollyal illetve ragasztószalaggal erősítettem meg, a biztos tartás érdekében...a pincében találtam jó sok szivacs anyagot, azzal tömtem ki alulról, majd ráhelyeztem az alját is tűzőgéppel...ennyire haladtam ma...:) holnap már csak az utolsó simítások és szépítések következnek...

2 megjegyzés:

  1. Majd az egész babát, amikor készen van, kend át a lisztes ragasztóval, hogy a papírlapocskák esetlegesen felperdülő sarkai is hozzásimuljanak a testhez. Ha vannak rajta nagyobb gyűrődések (ami a rétegek száradásából adódik), azokat vágd le éles késsel vagy sniccerrel, hogy ne maradjon semmilyen hepe-hupa a torzón. Ezután ismét egy réteg "sebtapasz" következzen.
    Nagyon ügyesen megcsináltad az egészet!

    VálaszTörlés
  2. rendben!köszi szépen:) majd még fabrikálok rajta, köszönöm az állandó segítséget is és a tippjeidet:)

    VálaszTörlés