2011. július 11., hétfő

szabóbaba project 3-4. nap








a tegnapi napon nem történt látványos változás a babán, felragasztottam rá még pár réteget, igazítgattam az "alakján", átszabtam a vállát, kialakítottam a csípőjét, aztán egész nap száradt...

ma reggel kezdtem újra a munkát, kerestem két kartoncsövet és összeragasztottam őket, először ragasztópisztollyal, majd ragasztószalaggal, pálcát is találtam, nagy nehezen méretre fűrészeltem, ezután elkezdtem a baba alját, rátettem egy kartonlapra és körberajzoltam, megkerestem a középpontját, hogy majd oda helyezzem el a kartoncsövet, eddig jutottam, mert felmosónyelet nem tudtam beszerezni, így most azon agyalok holnap reggelit, hogy mivel tudnám helyettesíteni azt az akasztót, van pár ötletem, ez is meg lesz oldva...mostmár egyre közeledik a végkifejlet :]

8 megjegyzés:

  1. kedvet kaptam hozzá.:)nagyon ügyes vagy, de félek hogy én csak szerencsétlenkednék.: D

    VálaszTörlés
  2. ohhh ugyan, a kedv a lényeg, ha van hozzá, akkor nem lehet rossz.:)hajrááá!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép a baba, de arról nem láttam leírást, hogy mi alapján szabtad a test alapját képező kartont, hogy olyan szép lett a formája?

    VálaszTörlés
  4. a divatlabor magazinból származó szabásminta alapján szabtam a kartont...először saját magamat akartam kiszerkeszteni, kicsit bonyolultnak tűnt, de szerintem nem lehetetlen:)

    VálaszTörlés
  5. közben eljutottam a divatlaborig, de onnan nem lehet letölteni a szabásmintát... :( ha neked megvan még, esetleg el tudnád küldeni? nagyon hálás lennék, mert én próbáltam a saját méretemmel lemodellezni, de nem lett jó... nagyon köszönöm! adrienn (nadrienn@freemail.hu)

    VálaszTörlés
  6. nem lehet letölteni, csak ha előfizetsz!

    VálaszTörlés
  7. akkor megpróbálom a saját készítésűt finomítani, de azért köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  8. nincsmit...sok sikert hozzá:)

    VálaszTörlés