2011. július 8., péntek

haute couture újratöltve 3.

a szerdai nap elie saabról, jean paul gaultierről, maxime simoensról és valentinoról szólt...

elie saab















jean paul gaultier









maxime simoens








valentino









ezt a napot vártam a legjobban, hiszen tudtam, hogy elia saab aznap mutat be, ismét lenyűgözött...nem gondoltam volna, hogy felül lehet múlni a tavaszi kollekciót, de igen!!!:) mindegyik ruha nagyon különleges, de nagy kedvencem a szürke lett, imádom a fazont...gaultier stílusával igazából soha nem tudtam azonosulni, így volt ez most is, voltak szép alkotások, de nekem valahogy nem...simoens nadrágkosztümjei viszont nagyon megtetszettek, bármelyiket felvenném...ugyanígy voltam valentino bézsszínű maxiruhájával, az nagyon szép, és az utolsó három képen látható ruhák, ohhh na azok csodálatosak tényleg...

...elie saab nálam tarolt...:)imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése