2011. július 4., hétfő

DAY 8.

8. nap - egy kép rólam és a legjobb barátomról



szerencsésnek mondhatom magam, mert nekem igaz barátból négy is van...mindenben számíthatunk egymásra és sokat vagyunk együtt, bár néha nem könnyű öt csajt egy helyre szervezni, de mi sokszor megoldjuk...:)
az első kép a tavalyi diplomaosztón készült, ahol én még nem kaptam diplomát, mert nem szereztem meg a nyelvvizsgát, de idén bepótoltam...



tavaly nyáron elmentünk nyaralni siófokra együtt, nagyon sok élménnyel gazdagodva tértünk haza...az egy csodaország volt számomra, teljesen más időzóna...azóta is sokszor mondom: "ez már nem siófok"



ez a kép már idén készült, év eleje környékén, az év első bulija szilveszter után, debrecenben...

a csajokkal egyébként 2007-ben ismerkedtem meg, összekovácsolódásunk 2008-ra tehető, onnantól teljes az összhang...

"együtt lépünk át majd mindenem..."

2 megjegyzés: