2011. július 4., hétfő

készíts szabóbabát!



régóta szerettem volna, de hát elég sokba kerülnek ezek, valahogy sose tudtam rászánni a pénzt...most végre csinálok én magam egy szabóbabát, tudom, hogy így sokkal jobban büszke leszek rá, hogy én csináltam és egyébként is most van egy kis időm, alkotási vágyam pedig az egeket súrolja, tehát nekikezdek...

hálás köszönet a divatlabornak, amiért mindig jó tippeltek szolgálnak, az olvasóik nagy örömére...

próbáljátok ki ti is! ITT találjátok meg...

8 megjegyzés:

  1. Szia! Sajnos nem jön be nekem az oldal, ahol fent van a szabóbaba készítése. Esetleg nem tudnád te elmondani, hogy hogyan kell készíteni. Nagyon érdekelne, egy kicsit én is sajnálom egy babára a pénzt, főleg mikor meg is lehet csinálni!
    Előre is köszönöm! Üdv.:Edit

    VálaszTörlés
  2. szia! megírod az email címedet?:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon megörültem a bejegyzésnek, de sajnos nekem sem jön be az oldal. Ha tudnál segíteni, nagyon megköszönném:)
    Szép napot!
    Ibolya

    VálaszTörlés
  4. szia! Az e-mail címedet ha megadod, segítek!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Végre rátaláltam!!!Nagyon szeretnék én is saját készítésű szabóbabát ebben szeretném kérni a segítségedet!!...de sajnos nekem sem jön be az oldal..:(((
    Átküldeném az e-mail címemet...
    Köszönöm!!!
    Eszter

    VálaszTörlés
  6. szia! küldj erre a címre egy mélt: sbmmster@gmail.com!

    VálaszTörlés
  7. Szia, nekem is küldd el légyszi!
    kissmedini@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Megírom neked e-mailben, hogy honnan tudod beszerezni! :)

    VálaszTörlés