2011. július 9., szombat

szabóbaba project 2. nap









még tegnap este találtam egy kis adag ragasztószalagot, így már akkor össze tudtam rakni a baba elejét és hátát, ennek összeillesztését egyedül csináltam, néhol nehéz volt, itt is nagy segítséget jelentett a tűzőgép, ezek után felhelyeztem a melleket és a nyakat, utóbbinál ragasztópisztolyt használtam, így könnyebb volt...

este még megfőztem a ragasztót is, édesanyám segített benne, kiderült, hogy lehet több lisztet beletenni, ugyanis a 4 ek. kevésnek bizonyult, 10perc főzés után sem változott az állaga, így tettünk még bele, tökéletes lett, hagytam kihűlni, utána betettem a hűtőbe...

ma reggel korán keltem, hogy elkezdhessem újságpapírral bevonni a babát, a papírokat már este előre felvágtam kis téglalapokra, megkönnyítve ezzel a munkámat, ez egyébként tényleg naon jó szórakozás, elvoltam vele:], egy réteg felragasztása után dolgom adódott, így estig hagytam száradni, most ahogy hazaértem szintén feltettem rá pár réteget,  reggelig fogom hagyni száradni ......egész jól alakulgat ez a baba...:]

7 megjegyzés:

  1. tényleg szépen alakul! és nem is akarok beledumálni, de talán a válla egy kicsit túl egyenesnek tűnik.
    Különben régen nekem is volt egy olyan próbababám, ami papírmaséból készült (annak meg túlzottan lejtett a válla. :P).

    :)
    á

    VálaszTörlés
  2. köszi az észrevételt:), nekem is kicsit furának tűnik a válla, valószínű h majd meg lesz kicsit formálva a ragasztások után...de nem csak a válla, azért van még mit javítani rajta...

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól haladsz, tök jó :]

    VálaszTörlés
  4. Majd ha a nyak "tapétázásához" érsz, csinálj a papírból egy hosszabb, összecsavart palacsinta-szerű ragasztós tekercset, azt jól simogasd a nyak és a törzs találkozásához, hogy minél lágyabb ívű átmenet keletkezzen. Ezt több darabbal megismételheted. Egy kicsit tehát szobrászkodni is kell... Ha már meg leszel elégedve az ívvel, akkor egy-két réteg fedőréteget is tegyél rá, mert az összecsavart papír annyira nem mutat szépen.

    VálaszTörlés
  5. ... a vállán még most lehet korrigálni, amíg nincs sok réteg rajta. Egy kis ék alakú darabot vágj ki belőle és ismét ragaszd össze. Ezzel nem lesz annyira egyenes... Ez az én hibám, így felejtettem a szabásmintát :( Bocsánat!

    VálaszTörlés
  6. ohh köszönöm a segítséget!!!épp a csipőjén ügyeskedem, hogy szép nőies legyen, de ezeket e tippeket is alkalmazni fogom nemsokára)kösziii

    VálaszTörlés