2011. július 14., csütörtök

neo





a legújabb toolate órák a "neo" névre hallgatnak, igazából ez egy karkötő, csak akkor fedi fel igazi funkcióját, amikor az ember hozzáér, ekkor elvileg megjelenik rajta az idő:) aranyos egyébként, de nekem maga a külseje, a kivitelezése too much vagy nem tudom, karkötőnek is már sok nekem ez a forma, a színek neonszínek, nekem max a sárga vagy a kék jönne be, 10 színben kapható, természetesen vízálló, és cserélhető benne az elem...

na panni, ez hogy tetszik?:)

3 megjegyzés:

  1. ---ocsmány---
    a színek jók, a forma űbernyomi
    az viszont, hogy érintésre megjelenik rajta az idő, mindjárt felkeltette az érdeklődésemet

    miből vannak egyébként ezek? gumiból? :)

    VálaszTörlés
  2. na tudtam én:D amugy szilikon órák....

    VálaszTörlés
  3. nézz fel a honlapra, a régebbiek között vannak szépek, hátha találsz kedvedre valót:) http://www.too2late.hu/

    VálaszTörlés