2011. július 8., péntek

szabóbaba project 1. nap






amint már említettem, eldöntöttem, hogy csinálok egy saját készítésű szabóbabát, a napokban gyűjtögettem a hozzávalókat és átolvastam a részletes leírást, hogy előre tudjam mit kell majd tennem, így biztos lehetek benne, hogy minden mozzanatot kivitelezni tudok...

a mai napon kivágtam a szabásmintákat, ráhelyeztem a kartonokra és körberajzoltam színes filctollakkal, utána azokat sniccer segítségével körbevágtam, kicsit el is fáradt a kezem a sok lefogástól. aztán elkezdtem a darabokat összeilleszteni, édesanyám az elejénél segített, azt tényleg lehetetlen volt egyedül teljesíteni, így ketten viszont ment, mint a karikacsapás... a hátoldalát már sikerült egyedül is, megkönnyítette a dolgomat a tűzőgép, anélkül szerintem nagyon nehéz lett volna...

sajnos a két részt ma már nem tudtam összeilleszteni, ugyanis elfogyott a nagyon jó erős ragasztószalagom, az új pedig valami nagyon rossz minőségű, mert egyáltalán nem fog össze, aztán ezzel inkább nem vállaltam be ezt a nehéz feladatot, holnap folytatom innen...egyébként nagyon izgis, én eleve imádom az ilyen kézügyességi dolgokat, szeretek ragasztgatni, illesztgetni, nekem ez szórakozás is...:)

3 megjegyzés:

  1. nagyon biztatóan néz ki, remélem, sikerül.

    á

    VálaszTörlés
  2. ohhh köszi, énis remélem)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik nekem is az ötlet és én is imádom az ilyesmi kihívást, a szabóbaba szabásmintája hol érhető el??? Ha könyebb úgy akkor át tudnád nekem küldeni az alábbi e-mail címre??
    freynikoletta@gmail.hu

    Köszönöm és várom válaszod!
    Szia Niki

    VálaszTörlés