2015. január 15., csütörtök

Popsiformálás 4. és 5. nap


Számomra eljött az 5. nap is, tegnap még kiegészítettem az adagomat egy kis Rékától tanult mozdulatsorral, most éppen izomlázam nincsen. Külön tetszik, hogy minden nap már koncepció köré épülnek a gyakorlatok, ás úgymond passzolnak egymáshoz. Tegnap a 4. napon például ismert táncmozdulatokat vettünk végig, persze úgy, hogy azoknak zsírégető hatása lehessen, nagyon jó volt és nem is gondoltam volna, hogy ezek is így átmozgatnak. Érdemes odafigyelni, hogy egyes mozdulatok mely területekre fejtik ki hatásukat, így olyan részeket is megformálhatunk, amit sima lábemelgetéssel lehetetlen lenne...

Átvariáltam az edzéstervet a neten talált program szerint, ennek megfelelően a tegnapot ki kellett volna hagyni, pihenőnapnak, én viszont nem hagytam, inkább többet mint kevesebbet :) Tehát mától azt folytatom, ami az edzéstervben le van írja, ITT találjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése