2015. január 13., kedd

Popsiformálás 3. nap


Szuper kis izomlázra ébredtem ma reggel, úgyhogy itt a harmadik videó is, igaz, hogy durván csak 10 percesek a videók, de kimerítőek. Ha viszont már belejövök, úgy fogom csinálni, hogy felcsatolom a lábsúlyokat, nagyobb súlyzókat fogok a kezembe vagy pedig két sorozatot csinálok ezekből a feladatokból. Esetleg ha még így is kevésnek érzi valaki, nem hülyeség újra megcsinálni az előző napi adagot is, ártani nem fog, és jó kis változatos edzésnapod lesz! Tornára fel! :)

Az edzés mellett pedig nagyon fontos az étkezés és a megfelelő folyadékbevitel, utóbbiból állítólag 15 kilónként kell 1 litert elfogyasztanunk, ami egy 50 kilós nőnél olyan 3,5 liter folyadékot jelent. Iszol ennyit?
 Ivás alatt persze csak tiszta vizet, természetes alapanyagú teákat (persze cukor nélkül), valamint frissen facsart leveket értünk, ezeken kívül semmit. Az evés már annál nehezebb, de ha pont most kezdesz bele egy edzésprogramba, erre is nagyon figyelni kell, hogy minél hamarabb megláthasd az eredményt. Ebben azonban én is csak tanuló vagyok, hogy miket lehet enni és mikor, többnyire ezeket nem is igazán tudom betartani sajnos, imádok enni!!! :(

Ilyenkor januárban sokan kezdik az évet és az edzés időszakát méregtelenítéssel, ami többféle módon is folyhat, utánaolvastam, van 10 napos, hashajtós, egész nap otthon (wc közelben) ülős téma is, egészen a zöldségpürés, levesevős dolgokig, úgy gondoltam valahol egy arany középutat választani a legjobb, így egy olyan bloggerre hagyatkoztam, akiről már írtam és, aki gyakorlott a torna és a diéta világában, nézzétek meg a méregtelenítő italkeverékét ITT! Jó hír: csak 3 napig tart :)


4 megjegyzés:

  1. Én ma Rubint Réka - Add önmagad! tornájával próbálkoztam több-kevesebb sikerrel. A combizmos része után csak térdtől lefelé éreztem a lábaimat. :)
    Te nem szoktál elálmosodni torna közben? Én ma akkorákat ásítottam, hogy az rettenetes, torna után már nem.

    VálaszTörlés
  2. Az keménz, ismerem énis 😊 hát álmos nem kimondottan vagyok,inkább nem érzem a testrészeimet és szószerint szinte nem mozdulnak 😅 am semmi különös!

    VálaszTörlés
  3. Na ma délután utolért az izomláz. A munkahelyen felálltam a székemről és úgy mozogtam először, mint egy droid. Pár lépés után azért bejáródtam :) Kapaszkodva tudok leülni még a WC-re is. :D :D

    VálaszTörlés
  4. Igen az megszokott dolog számomra is 😎 tényleg mókás 😅! Olyankor mêg az ülês is fâj, föleg wc-n 😆

    VálaszTörlés