2015. január 3., szombat

Insta post of December


Első gulyáslevesem, nagy feladat de tökéletesen sikerült és meg lettem dícsérve...azóta újra megfőztem, elronthatatlan :)


Az elmaradhatatlan piros-fekete kombó, a körmömnek köszönhetően egy teljes hétig csak ebben a két színben jártam, imádom!


Egyre több dolgot megtanulok főzni, ám a vacsorák mindig lájtosak, itt éppen párolt zöldség készül...


A Fórumban jártam a Karácsonyi Időszámítás kezdetén, mindig szuper a díszlet és emellett sok szép ajándékot is kaptam idén :)


A karácsonyfa díszei készültek, rájöttem, hogy ezek a kis papírdekorációk tulajdonképpen egész ében használhatóak lesznek és még a fekete körmömhöz is passzoltak.


ÉS meglepetés!!!Igen, így érkezett a fám egy teljesen váratlan pillanatban, ez volt az idei karácsony első és legnagyobb meglepije...


Az ünnepeket Kazincbarcikán töltöttük, így időnk akadt egy kis szilvásváradi sétára, azt hiszem eddig hazalátogatásunk során egyszer sem hagytuk ki :)


Szintén ott, vártam volna a havat, de nem jött!
Az egyszerű és letisztult karácsonyi körmöm, a hópihe fantázianevet kapta :)




Mézeskalács gyártás otthon, a karácsonyi készülődés egyik alappillére...


Szilveszteri körmeim :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése