2015. január 3., szombat

H&M wishlist of january

A H&M-ből mindig kellene egy-két dolog, idén is ezzel a bolttal kezdem a kívánságlistáim sorát, nézzük!

1. egy nadrág futáshoz, edzéshez


2. egy kulacs, hogy stílusosan futhassak


3. még mindig nem találtam meg a tökéletes sportmelltartót, de ezek nagyon bejönnek és az áraik is barátságosak!


4. egy ceruzaszoknya, ami bármikor kellhet!

 5. mióta elköltöztem Debrecenből, nem vettem melltartót, na jó de, igaz az is már májusban volt, de azóta semmi. Persze nem is tudnék, hiszem az itteni felhozatal siralmas, egy párat be kell újítanom...




6. ilyen cukiságokban jó aludni...

 7. és persze ebben...
 8. nem találok logikát arra, hogy miért pont a tél közepén, de kell nekem egy sneaker és pont.

 9. nekem való, mert mai napig van ilyenem, csak nem flamingós, tehát szerelem...
 10. nekem találták ki, mert annyira el tudom képzelni, ahogy megyek és fogom a kezemben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése