2013. november 19., kedd

Vásárlás

Ezt a szoknyát sikerült megvennem New Yorker-éknél, szép bordó színe van és vastag az anyaga, emiatt harisnyával akár fázósabb napokon is lehet hordani. 2990 Ft


Fejpántból sosem lehet elég, nálam :) Ezt a pirosas-bordós színűt most a H&M-ben újítottam be, ma már fel is avattam, nagyon jó meleg. 1290 Ft
Nagy vágyálmom egy táska már kb. egy éve, kerestem kutattam és nem találtam semmit. Most újra nekiláttam és végignéztem minden boltot, aminek köze lehet a táskákhoz...szebbnél szebbeket találtam, azonban mindig elgondolkoztam, hogy jó-e. Ebben az esetben erről szó sem volt, megláttam és beleszerettem, tetszik a színe és érdekesség, hogy soha nem volt még piros táskám:) 9990 Ft





Egy kis testpermet a H&M-től, hogy ne használjam olyan sokat a parfümjeimet, meglepően nem annyira édes az illata, ahogy gondoltam volna róla, nagyon kellemes és hosszantartó illatot áraszt. 990 Ft
A kupakjában pedig visszatükröződik a fotós, azaz én a tavalyi karácsonyi ajándékommal, a legeslegjobb fényképezőgéppel a világon :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése