2013. november 17., vasárnap

És elszabadul a karácsony...

Már nem tudom mi késztetett arra, hogy 'létrehozzam' a karácsonyi időszámítást, de az biztos, hogy csodálatos dolog és soha nem bántam meg. Még ha őrültség is az egész, és mindenki csak nevet azon, hogy mennyire készülök a karácsonyra, mintha az életemet jelentené. Ez már összenőtt velem, amikor boldog voltam, ez segített megosztani az örömömet másokkal, amikor magányos, ez vitt közel mindenkihez és ezzel együtt vártam a viszontlátást és amikor reményvesztett, ez adott végső reményt, ebbe kapaszkodhattam és teszem azt idén is, nem feladva ezt a fantasztikus dolgot, hanem inkább tovább táplálva és állandó mozgásban tartva.
Az 'elmarad a karácsony' hangulat bevallom sokáig hatalommal bírt felettem, az, hogy most mégis minden ott folytatódik ahol tavaly abbamaradt, csekély embercsoportnak köszönhető, akik hittek bennem és nem pátyolgattak, azt mondták, elxxxxtad Andi, és ez az igazság. El bizony, de attól még itt van a Christmas Time...
...mondjunk hálát azért, amink van és legyünk elégedettek az életünkkel :)



5 megjegyzés:

  1. nem értem! mit xxxx-tál el? milyen "elmarad a karácsony" hangulat? most mi van???????? már megint lemaradtam valamiről? /P/

    VálaszTörlés
  2. hát ilyen hangulata mindenkinek van, úgy gondolom az élet ezzel teljes, csak le akartam írni mit jelent számomra a karácsony és kicsit keserédesre sikeredett, de minden ok :)

    VálaszTörlés
  3. A te blogodat viszont a napokban megint nem tudtam elérni :S Miért van ez?

    VálaszTörlés
  4. a blogot töröltem, nem láttam már nagy értelmét, miért is legyen :/
    lehet azért tudni (úgy nem publikusan), mi a keserédes hagulat oka? vagy titok? /P/

    VálaszTörlés
  5. ohhhh nemár!!!! :((( akkor honnan fogok én tudni rólad? pedig olyaan szívesen olvasgattam a reggeli kv mellet...hát hamarosan levelet is fogsz kapni, abból hátha megtudod :P

    VálaszTörlés