2013. november 20., szerda

IN MY BAG

Ezt már nagyon régen szerettem volna megcsinálni, most, hogy megvettem ezt a csodás táskát, megjött hozzá az inspiráció is. Tehát, amiket én hordok a táskámban:

1. Határidőnapló - Mióta a tanulás mellett dolgoztam (és jelenleg már csak dolgozom), elég nehéz volt úgy elintézni a dolgokat, hogy nem volt leírva az összes teendőm...ma már nem is tudnék enélkül élni. Mindent ebbe írok bele, akár bevásárlólistát is és recepteket, a havi kiadásaimat, és hogy locsoljam a virágokat stb.

2. Pénztárca/Iratok - Enélkül sehova!

3. Víz/Innivaló - Ez is nagyon fontos nálam, mindig lennie kell folyadéknak a táskámban.

4. Carmex/Szájfény/Nivea/Kézkrém/Zsebkendő
- Az ajakápolóm nélkül sehova sem mennék, amikor a fotóstáskám van nálam, ez az egyetlen, amit ebből a táskából átpakolok oda:) A szájfény bármikor kellhet, bár nem minden nap használom, nem úgy, mint a Niveát , amit igen széles használatra alkalmazok. A kezem általában nem száraz, mert otthon és éjszakára mindig bekenem, ám munka közben jólesik egy kis felfrissítés, nem a Neutrogena a kedvenc kézkrémem, de most ez volt otthon és elhasználom. Zsebkendőből mindig egy rakattal van nálam, sőt, elég furcsának tartom azt, amikor egy nőnek nincs zsebkendője.

5. Telefon - Egy szükséges dolog, amit magunkkal kell hurcolni, többnyire az időt mutatja számomra.

6. Szemüveg - Mindig, minden körülmények között magammal hordom, évek óta ebben a piros tokban, amit imádok és végre megy a táskámhoz. :)

7. Tollak/Snitzer - Toll bármikor kellhet (észrevettem, hogy mindenre ezt mondom), snitzer pedig, nos hát egy magamfajta 'mindenlébenkanál' nőnek igenis bármikor kellhet ez is, például amikor a minap gallyakat gyűjtöttem a nemsokára elkészülő karácsonyi dekorációmhoz, a kés lényegesen megkönnyítette a dolgomat! Valamiért a képre nem került be a kis ügyes szerszámom, majd egyszer mindenképpen bemutatom :)

8. Bevásárlótáska - Az ún. Nyúlós Szxr mamám fogalma, tőle megörökölve én is alkalmazom ezekre a fajta táskákra. Nemrég szakadt el az eredeti, ami még az övé volt, az még lenvászonból készült, ez az új már valami szintetikus, a piros táskámhoz kaptam ajándékba. Nem árt egy ilyen egy női táskában, akármi van, akármit vásárolsz, haza tudod vinni, nem kell százezer szatyrot vásárolnod minden alkalommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése