2013. november 18., hétfő

Kívánságlista novemberre

Régen írtam már ilyen listát, magam sem értem, hogy miért, most pedig újra elkezdem. Úgy alakult, hogy ebben a hónapban vásárolhatok magamnak pár dolgot, vannak kiszemeltjeim és vannak, amiket már meg is vettem. Egyelőre ezek a vágyak:
- A New Yorker sosem tartozott a kedvenc boltjaim közé, de most mégis úgy gondolom, hogy ez mostanában az egyetlen, ahol talán egy kicsit magamra találok. Ez a zöld meleg-téli kabát tetszett meg, jó lesz fázós napokra. A szőrméket pedig imádom, ezért is tetszik annyira a kapucni.


- A Calzedonia-ból van jópár harisnyám, viszonylag ritkán vásárolok belőle, viszont azok mondhatni örök darabok, már annyit összegyűjtöttem, hogy van lehetőségem arra, hogy ne hordjam rongyosra egyiket sem. Vigyázok rájuk, például zokni nélkül sosem veszem fel őket, így is óvva a talprészüket és örömmel jelentem, hogy még egy Calzedonia harisnyát sem kellett kidobnom, pedig a legelsőt 2010. környékén szereztem be. Ezúttal ezek a favoritjaim, az első az abszolút kedvenc!




- A Stradivarius kiegészítőkkel kápráztat el mostanában, tetszik ez a csillagos harisnya, ezt mindenképpen megvenném. Szeretném tabletet venni a közeljövőben, így ez a tök lenne számomra az ideális, mert annyira az én stílusom, persze ez még nem aktuális, de nagyon megtetszett és gondoltam beteszem őt is ide. Ilyen karika fülbevalót viszont már keresek egy ideje, úgy fest, a Stradinál fogom megvenni, mert eddig ez jött be a legjobban. Hajbavalókból sem ártana egy párat beújítani, annyira tetszik ez a szitakötős, hogy ez is 'must have' nálam a szezonra és a másik kettő is aranyos, mert csomagban vannak :)




- Nem emlékszem vettem-e egy farmernadrágon kívül bármit is a Tally Weijl-ben, de most a honlapon kinéztem magamnak ezt a kezeslábast, szerintem nagyon elegáns és esetleg a szilveszteri buliba tudnám elképzelni magamon, mindenesetre fel kell próbálnom!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése