2015. február 20., péntek

Insta Post for January



Meglepetés egy kis drágaságnak :)



Főzős estéink egyikén 

Érik egy Gossip Girl újranézés, ismét!




Felavattam a combfixem és a suli utolsó napját Serena Van Der Woodsenként tiszteltem meg.

Örök kedvenc a Fórumból.

Azóta is arat a gulyáslevesem, nagyjából három hetente igény van rá.

Szuper szett az enyhe napokra, végre felvehettem a vékonyabb harisnyámat is:)


Tanulás a fogyni nem akaró tételek felett, egy ideig most nem mennék vissza, bár nem volt olyan durva!


Végre mi is kaptunk egy kis havat, persze nesze semmi, fogd meg jól, hisz egyrészt azonnal el is olvadt, másrészt olyan nagy tanulásban voltam, hogy esélyem sem lett volna kimenni és élvezni.

Utolsó előtti vizsganapom végét sütéssel ünnepeltem meg, igazi klasszikus almás-fehéjas :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése