2015. február 16., hétfő

Calzedonia 2015!














Már annyira vártam a tavaszi harisnyákat, hiszen az utóbbi években szinte annyira nem volt úgymond tavasz, hogy minél hamarabb be kellett szerezni ezeket és még a tél végén kihasználni őket az enyhébb napokon. Idén is ez lesz valószínűleg, bár ezúttal egyik harisnya sem szerepel a kívánságlistámon, ha be is térek az üzletbe, legfeljebb szerelem lesz első látásra :) Egy sima fekete combfixet sikerült beszereznem decemberben tőlük, mert nagyon megtetszett az ötlet, hogy mindennapokra is rávehetem akár egy másik harisnyára. Nagyon bevált, imádom és a "fake combfix" harisnyával ellentétben nem fagysz le benne, télen mindenképpen ajánlatosabb! Arra kell ügyelni, hogy lehetőleg matt Calzedonia harisnyára húzd rá, mert a bármilyen más anyagról könnyen legördül...

2 megjegyzés:

  1. Engem se fogtak meg ezek a harisnyák annyira, vannak benne érdekes darabok. A combfix mára már nekem is alapdarab, nagyon szeretem őket! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
  2. Bezzeg az üzletben....ott azêrt mindig van kedvdmre való 😅😉 Kâr, hogy combfixböl még nem olyan nagy a választék, inkább csipkésrk meg mintások vannak!

    VálaszTörlés