2015. február 27., péntek

Diy fake bob


Írtam már erről nagyon sokat, azonban most szántam rá magam a fotókra, alapvetően ilyen a hajam, persze én is mindig csak változtatnék és általában egyik nap rövidet, másik nap hosszút szeretnék, ami szerintem minden nő dilemmája. Az utóbbi 7-8 évben kétszer vágattam le állig érőre a hajam, de megszenvedtem a növesztésével, gyógypakolások tömkelegével küzdöttem, hogy elérjem ezt a hosszt, lásd ITTITT és ITT.
Tavaly csináltam meg először ezt a hamis bubit, azóta párszor, ha rám jön, hogy rövid hajat szeretnék, megcsinálom és egész nap úgy vagyok, először persze mindenki megijed, hogy tényleg levágattam, majd elismerően bólogatnak, hogy mekkora ötlet. Ilyenkor este, mikor hazaérek nagy-nagy szeretettel és megnyugvással 'szedem elő' a bubim alól a többi hajamat és örülök, hogy csak ideiglenes volt a váltás :) Ilyen ez...
Egyébként tényleg nem igényel semmi nagy szakértelmet, ötletes és mindenképpen újítás egy nap erejéig.


1. Fogd össze hajgumival a hajad végét, körülbelül, amilyen hosszúra akarod hagyni a bubifrizurádat. Fontos, hogy ezzel a frizurával a haj még inkább hajlamos lelapulni, ha ismered a hajad és tudod, hogy fenn áll ennek a veszélye, mielőtt bármihez hozzákezdenél, tupírozd meg a választéknál vagy tegyél rá habot, illetve a szokásos, neked bevált módon kezeld elő ezt a problémát, hiszen később sokkal nehezebb lesz ezt orvosolni.


2. Egy laza mozdulattal csak fordítsd befelé a tarkódhoz, ha megbizonyosodtál róla, hogy nagyjából elég a hossza, akkor tűzd oda pár hullámcsattal. Én úgy szoktam, hogy a hajam legvége ne felfelé, hanem oldalra álljon és ott külön is rögzítem.


3. Ellenőrizd egy tükör segítségével, hogy minden oldalról egyforma-e


4. Ilyenkor még lehet módosítani, kicsit ki szoktam húzgálni, hogy bohókásabb legyen, illetve az is jó, ha elől, mint nekem, egy tincs kijön a hajgumiból, mert sokkal természetesebbnek hat.

És nagyjából ilyen, ha készen van :) 

Valaki készített már hasonló hajat, hogy vált be? Napközben mennyire volt nehéz épen tartani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése