2014. december 8., hétfő

Inspiration : Mandarin & Orange









Bizony, az idei ősz slágere a narancsszínű köröm volt, kicsit megkésve szeretném bemutatni ezt a trendet. Megláttam és megszerettem : ezt a lakkot az Avonból rendeltem meg, érdekessége, hogy még pluszba tele van csillámokkal is, annak ellenére, hogy elég feltűnő az árnyalat egyébként is. A kifutókat szinte teljesen ellepték a narancs sminkek, rúzsok és körmök, csodálatosan mentek az őszi színekhez és kiegészítőkhöz. Én is hódoltam az őrületnek egy hét erejéig, tényleg elképesztő módon lehetett hozzá öltözködni, egy narancs rúzzsal pedig annyira betalált, hogy azt el sem lehet mondani. Fehetével, bézzsel és barnákkal kombinált öltözékekkel hoztam ki belőle azt az erőt, ami legelőször megtetszett benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése