2014. december 29., hétfő

Boldog karácsonyt!



Boldog, meghitt Ünnepeket szeretnék kívánni mindenkinek, aki néhanapján betéved ide és olvasgat nálam:) Eléggé eltűntem az ünnepek alatt, ami persze nem jellemző rám, de mégis jó, olyan értelemben, hogy talpalatnyi időm sem volt írni, utaztam, ünnepeltem sok helyen, sok emberrel :)
Az ajándékok idén sem maradhattak el, de mégis a legnagyobb dolgok azok voltak, amiket az ismerősöktől, barátoktól "kaptam", ezek persze nem materiális formában jelentek meg, sokkal inkább érzésekben és kedvességben. Idén sok mindenért mondhatok hálát, úgy érzem, a karácsonyom is hűen tükrözte ezt, boldog voltam minden pillanatában és elégedett, ugyanilyen boldogságot kívánok a következő évre is minden kedves olvasómnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése