2014. december 4., csütörtök

Home in Christmas...





























Elérkezett az idő, hogy újra alkothassak valamit, amint beköltöztünk az új lakásba biztos voltam benne, hogy idén karácsonykor minden díszét én magam fogom elkészíteni és, hogy immáron már egyedül én döntök minden tárggyal kapcsolatban. Nem könnyű berendezni egy lakást, mindig csak tervek és tervek, a megvalósulás pedig lassú, hosszadalmas és költséges feladat.

Azonban most a karácsonyi hangulaton a hangsúly. Elkészült végre az ADVENTI 'KOSZORÚM', ami idén először rendhagyó lett, elhagytam az unalmas koszorú formátumot és ezekből a keretekből kilépve szinte rögtön a fejemben volt az ötlet, egyedül a számok elhelyezése lett teljesen spontán, hirtelen ez jutott eszembe gyorsan kivágtam papírból és odatettem a tűlevelek közé, nem is ragasztottam.

A maradék fenyőágat hasznosítottam és csináltam belőle egy AJTÓDÍSZT, a forma és a kivitelezés designban hűen követi a 'koszorút'. A többi maradékkal körülbelül körbejártam a lakásban és, ahova lehetett, beszúrogattam. Így került egy nagyobb csokor egy üveg vízbe, több pici szál a Coca Colás üvegeimbe és a CandyCane-ek mellé is.

Valamint csináltam az asztalra egy mindig változó központi díszt, amit teleraktam naranccsal, mandarinnal, mogyoróval és citrommal, ide is beletűztem pár fenyőágat és fahéjat is.

Én jelenleg így várom az ünnepet de sok más dísz is tervbe van véve, rengeteg ötlet van a fejemben!

Meghitt készülődést Mindenkinek! :)

2 megjegyzés: