2014. június 18., szerda

New stuff


 

Már egy ideje szemezgetek a hasonló karkötők és nyakláncok tömegével, azonban annyi szép és jó van, hogy szinte lehetelen a döntés. Aztán végiggondoltam, hogy tetszene egy aranyszínú karkötő ês persze nyaklánc is, de ugyanakkor szükség lenne ugyanezekre ezüstben is, hiszen  ez a két nemesfém határozza meg a kiegészítőimet a mindennapokban és alkalmakkor egyaránt. A harmadik, ami nagyon tetszik, az a rose gold szín, de arra már gondolni se merek, hogy ebből is szükség lenne egy szettre...

Ilyen igényekkel tudtam, hogy hamarosan el kell kezdeni az elején, mert sosem érek a végére. Általában jellemző rám, hogy sokat nézelődöm és tervezgetek, mielőtt ténylegesen megvásárolok valamit. Ezt a karkötőszettet is kinéztem már hamarabb, de csak most, a szülinapom közeledte miatt szinte spontán vettem meg, mert aznap éppen arra jártam...

Karkötők : Tally Weijl 1.990 Ft

2 megjegyzés: