2014. június 15., vasárnap

Insta for June

Egy szuper ajándék a kézzel készült szappanok rajongóinak,vagyis nekem:-) 


Útravalóm és egyben a legigazabb kritika, amit valaha kaptam...


Uborkás-citromos víz, az idei nyár számomra kedvenc itala


Egy farmert is szétszaggattam a nagy ripped-damaged jeans áradat jegyében...


A múlt hét korall körmei...


A legeslegfinomabb süti,amit tudok sütni


A mentazöld még mindig kitartóan hódít nálam, akár egy kiegészítővel is könnyen összeharmionizálhatod a sminked


A fonott hajat csak nemrég fedeztem fel újra magamnak, a szerelem töretlen...


Back to the basics, avagy újra van fekete karkötőm...


Felpróbáltam egy boxkesztyűt és született belőle pár jó kép...semmi közöm a boxhoz


Ilyen mini fagyit lehet kapni a Lidl-nél...
Pénzügy-számvitel tanonccá avanzsáltam egy hónapja, az új szerepről később...

2 megjegyzés:

  1. a szappanokat én is szeretem, nagyon jók ezek a kézi készítésűek!
    magadnak így be tudod fonni a hajad? ha jössz, erre meg kell tanítanod!!
    az utolsó kép láttán igencsak elszorul a szívem :( arra emlékeztet, milyen lusta és buta is vagyok

    VálaszTörlés
  2. Igen,van egy mannám is de még nem használtam...
    Én magamnak szoktam fonogatni, ami a kêpen láthato, nem az én kezem munkája êppen, szval ez most kivêtel...de amugy sokat fonok, meg ebben a nagy melegben naon jól használhatóak.
    Hát nekemis elszorul, ugyanis most nagyon le vagyok maradva...

    VálaszTörlés