2012. október 3., szerda

menta dobozka


Tudni kell rólam, hogy otthon, a lomok között mindig találok valami 'megmentenivaló' kincset, amit aztán majd üszkén hordok vagy használok. Most hétvégén a pincében kutattam egy régi egyetemi jegyzetemet, amit persze meg is találtam, ekkor eszembe jutott, hogy anyákat és alátéteket is szerettem volna keresni, mert láttam a neten csomó tippet, hogyan készítsünk belőlük karkötőket. Miközben találtam egy csomót ebből is, rátaláltam erre a dobozra a polcon, ezerszer láthattam már, de valahogy most tűnt fel és most láttam érdekesnek, pont olyan színű amit én annyira imádok és fémdoboz, amit főleg szeretek. Anyukám azt mondta, régen úgy emlékszik lisztet tartottak benne a nagyszülők, annyira el tudom képzelni konyhába:) bár kicsit rozsdás, nem mai darab, de a jövőbeli konyhámban már előre lefoglalt helye van az biztos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése