2012. október 24., szerda

Még 25 nap...


25 nap van hátra a karácsonyi időszámítás kezdetéig, ennek ellenére szomorúan tapasztaltam, hogy már a városban teszik fel a fákra a díszeket és sok szupermarketben már dugig vannak a polcok a mikuláscsokikkal...korainak tartom! Annak ellenére, hogy imádom a karácsonyt és nagyon várom, ez korai, az én időszakom mindig csak november közepén kezdődik meg, ilyenkor jön az emberre először az a bizonyos hangoltság az ünnepekre, amit szerintem októberre tenni hülyeség, hiszen még az idő sem olyan és még csak most kezdjük kiheverni, hogy véget ért a nyár, kell egy kis átmenet, nem rögtön beleugrani a karácsonyba...már bocsánat a fikázásért, de ez van!
Az én időszakom durván 3 hét múlva kezdődik, már nagyon várom, hogy alkothassak, elkészíthessem a lakás díszeit és, hogy mindezt újra bemutassam a blogon is, mint tavaly. Remélem most is sikerül majd mindent megvalósítanom, amit szeretnék...:)

2 megjegyzés:

  1. Én már gyűjtöm az ötleteket, de korainak tartom még én is ez a nagy karácsonyi hangulatot, bár már alig várom november végét:)

    VálaszTörlés
  2. :) én is gyűjtögetek már csendesen...

    VálaszTörlés