2012. október 9., kedd

Karácsonyi időszámítás


Ahogy láthattátok elhelyeztem az oldalon egy viszaszámlálót, ami az általam "karácsonyi időszámításnak" elkeresztelt időszak első napjáig számol vissza. Ekkor kezdődik el az igazi karácsonyi hangulat nálam, minden éven ezt az időszakot várom, mert sokkal izgalmasabb, mint maga a karácsony 3 napja. Díszítek, karácsonyi filmeket nézek és rengeteg karácsonyi dekorálással és csomagolással kapcsolatos cikk is felkerül majd a blogra, maga a blog dizájn-ja is átalakul ezen a napon. Mondhatni teljesen átveszi majd az én hangulatomat...a képen tavaly karácsonykor vagyok látható, a fát natúr díszekkel dobtam fel, pár kukoricafűzérrel, raffiaszalagokkal és habcsókdíszekkel, idén a pillecukrot is szeretném kipróbálni, mint díszítő elemet a fán is, tavaly abból készítettem adventi koszorút...hmm de várom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése