2012. március 15., csütörtök

tegnapi vásárlás










nem mondhatnám, hogy agyonvásároltam magamat, ahhoz képest, amit terveztem, nem sok mindent vettem...mondjuk ezeknek is nagyon örülök, hogy megvannak végre:)
a h and m-ben megvettem a régen áhított harisnyát, 2 van benne, egy nagy és egy pici pöttyös, 2490ft-ért nagyon megérte, vettem ott még egy önmelegítő arcmaszkot vanília kivonattal 390-ért.  kalapot még múlt héten vettem, de ideraktam had szerepeljen ő is, leárazva vettem 2490-ért:)
a stradivarius-ban sikerült a mentaszínű nadrág, amit már hetek óta keresgélek, szinte mindent felpróbáltam a forumban, ez végre tökéletes és vettem egy egyszerű kis szoknyát, mindennaposnak és bulira is nagyon jó lesz, részben a pöttyös harisnyáimhoz:) a nadrág 6595ft, a szoknya 2995ft volt.
a blue rags-be is betértem, vettem ezt a fényes hatású cicanadrágot, sötétbarna színű és lábon annyira jól néz ki, meg ezt a fekete gyöngyös felsőt, mindkettő 1990 volt aszem...

igazából felsőket szerettem volna venni sokat, mert abból van most nálam hiány, de egyszerűen nem találok, vagy nem fog meg egyáltalán, vagy ránézek és fölöslegesnek érzem, nem tudom elképzelni mivel veszem fel vagy tényleg nagyon ocsmányul áll :D meg vagyok én ezzel áldva most, mindenesetre nagyon örülök a kis cuccaimnak:) üdv nekik nálam!

2 megjegyzés:

  1. mennyi pénzt vertél el, teee? :D :D
    olyan bőrhatású fényes nadrágot már én is szeretnék egy ideje (feketét)
    ez az önmelegítő arcmaszk mire jó? milyen? ilyenről még nem is hallottam

    VálaszTörlés
  2. nem olyan sokat, most jött az ösztöndíjam tudod...:) hát a maszk remélem jó lesz, akartam valami mélytisztítást végezni magamon, szerintem ma meg is csinálom, aztán beszámolok, elvileg tisztítja a pórusokat és a szennyeződéseket eltávolítja:)

    VálaszTörlés