2012. március 7., szerda

party outfits - ANDAJ




na magamról meg majdnem elfelejtettem írni a legutóbbi buliszett kapcsán, a Dear Creatures múltkori divatbemutatója ihletésére megcsináltam én is ezt a frizurát, amilyen ott volt a modelleknek, nem is hiszitek, mennyire nehéz annyira feltupírozni az ember haját, és még így is úgy voltam vele, hogy lehetne nagyobb, sebaj, elég szép lett, köszönet Évinek:) magamnak nem tudtam volna így megcsinálni!
smink tekintetében pedig Edie Sedgwick sminkje volt a koncepció, az szerencsére elég jól sikerült, nem volt egy mindennapos, az biztos!természetesen én is pózolgattam a ciklámen parókával:D

ruha: h and m
fülbevaló: bizsu
gyűrűk: h and m
cipő: humanic

2 megjegyzés:

  1. Hi there! you have a great blog! please check out my blog and if you like, please follow me on Google Friend Connect and Bloglovin, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. hi! i'm new follower of your blog!:) It's also great and i'm glad that u wrote! xoxo

    VálaszTörlés