2012. március 10., szombat

sunglasses of andy




még jó, hogy tegnap bemutattam a kedvenc szemüvegfazonokat, erre megveszek egy tökmásat :D, jellemző módon, ezt a fajta szemüveget nem nagyon tudtam besorolni, azt hittem valami furcsa átmenet a clubmester és wayfarer között, de alapvetően erre a kettő vezettem volna vissza mindenképpen...aztán ahogy nézegettem beugrott egyik kedvenc művészem, andy warhol, megnéztem a képeken és tök ugyanilyen szemüvege volt, én valamiért esküdni mertem volna, hogy ő wayfarert hordott, hát mégse:) ezentúl önkényesen warhol szemüvegnek nevezem majd ezt a formát, örülök neki, hogy sikerült besorolnom :D
de az új szemüvegnek mégjobban örülök, tegnap már fel is avattam, úgy veszem észre a baráti körömből kiindulv, hogy kerek formája miatt talán vásárlóbarátabb egy fazon, mint a master v a farer...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése