2012. március 8., csütörtök

aviator, wayfarer vagy clubmaster?






én személy szerint azt mondanám, hogy mindhárom!:D
Sienna Milleren mutatom be ezt a három alapfazont, legalábbis számomra...azt hiszem mindegyiket rajta láttam először...így a jó idő és napsütés beköszöntével egyre inkább szükség lesz rájuk, most szeretnék én is beszerezni egy újat!
az Aviator alias kamionszemcsi azóta is a legeslegkedvencebb szemüvegem, általában ezt hordom, de ebből sosem elég, általában a klasszikus sötét színűt veszem, hogy ne nagyon lehessen átlátni rajta
másik nagy kedvenc, a Wayfarer, emlékszem, amikor Siennán láttam ezeket a színes szemcsiket, én még csak ábrándoztam, hogy talán majd Magyarországon is lesz hasonló, hozzáférhető áron...azóta persze a csapból is... de nem tudtam megunni, szerelem első látásra, sose múlik el:) egy ilyet átlátszó keretű volt az álmom, azóta sem vettem, volt egy fehér keretesem (sajnos eltört) és egy bordó van még...ebből a fazonból még tetszenek az átlátszó üvegűek is valamint az ehhez hasonló de mégis nagyobb, kerekebb formájúak is, természetesen feketében!
a Clubmaster, amivel mindig is szemezgettem, alapvetően tetszik, azonban a két előző fazon mindig lenyomja és inkább azokat választom, ám most eltökéltem, hogy lesz egy ilyenem is, természetesen csak a klasszik, fekete kerettel:)

ki mit választana?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése