2015. március 2., hétfő

Popsiformálás 15. nap & Simple Green Smoothies



A tegnapi edzéstől még a fejem is megfájdult, pedig egyébként másodszorra sokkal könnyebben tudtam végigcsinálni a gyakorlatokat.

Találtam egy oldalt, ami a Simplegreensmoothies névre hallgat, nagyon jó, mert 100%-ban egészséges és gyümölcsben, zöldségben gazdag smoothie-kat tudsz elkészíteni a receptek segítségével. Fel lehet iratkozni továbbá egy 30 napos challenge-re ITT, az e-mail cím megadásával, és ezt követően 30 napon keresztül ellátnak különböző receptekkel, fontos, hogy abban a sorrendben, amiben a legkönnyebb hozzászokni ezekhez a levekhez.
Nem is hinnéd, hogy ennek milyen nagy a jelentősége, én is csak akkor döbbentem rá, amikor az első smoothie-mat elkészítettem és azt tapasztaltam, hogy egyáltalán nem itatja magát, hiszen nincsen benne se cukor, se ízesítőszer, csak zöldség és gyümölcs.
Mégis ajánlom, mert vannak olyan italok is, amik edzés előtti, illetve edzés utáni fogyasztásra alkalmasak, ezekkel még intenzívebben tudtok zsírt égetni és visszanyerni a kiürült tápanyagokat a szervezetből. Hajrá!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése