2015. március 4., szerda

Etsy: BrittaGould



Sokat járok az Etsy-ra inspirálódni, minden alkalommal találok 100meg100 izgalmas dolgot, ezekből pedig néha a blogon is bemutatok párat.
Brittany-ra most találtam rá, egy ideje odavagyok a geometrikus alakzatokért, mint lakásdekorációkért, többnyire a papírból készültek szoktak tetszeni, azonban most találtam hasonló stílusú, ellenben műanyagból készülteket, melyek lámpaként funkcionálnak. Elgondolkoztam, hogy milyen egyszerű lehetne ezeket megvalósítani papírból vagy olyan anyagból, ami pihekönnyű és kevésbé képzett emberek is könnyen megbirkózhatnak vele.
Külön oda vagyok ezért a kis táskáért, PVC-ből, amit szerintem sokan megirigyelnének tőlem, annyira szép és letisztult. Az ára miatt viszont nem választanám nagyon rohangálásra, hiszen a remekműnek 138$ az ára, a lámpáké pedig durván 200$ és 400$ között mozog. 
Mindenesetre gyönyörűek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése