2015. március 2., hétfő

For my hair care



Mivel nagyon sokunk központi témája a haj, illetve annak ápolása, most sorra veszem azokat a termékeket, melyeket én használok a heti vagy kétheti(!), szokásos hajmosások alkalmával.

1. A Wella repair samponját használom már egy jópár éve, a hajam állaga nagyon szuper lesz tőle és az illata is isteni. Sok samponnal jártam úgy, hogy amint megszokta a hajam, elmaradtak azok a különleges jó tulajdonságok, amiért először választottam, ez erre a samponra nem igaz, ugyanolyan elégedett vagyok vele, mint az első alkalommal. Tervezek kipróbálni egy Yves Rocher sampont a közeljövőben, de csak a kíváncsiság és a változatosság kedvéért.

2. Most egy Kallos balzsamom van, amit a sampon után felteszek, hogy lágyabb legyen a hajam és utána kis is mosom. Általában nem használok balzsamot, mert a mosás előtti hajpakolás, amit felteszek bőven elég a hajamnak, illetve nem kimosható balzsamot is használok kifésüléskor, tehát majdnem felesleges, de ennek szeretem az illatát.

3. Ezt a Gliss Kur balzsamot is régen használom már, nagyon bevált, a héten többször is felfrissítem velem a hajvégeimet és szintén nyomós érv ennél is az illata, ami isteni. Tudom, hogy van többfajta is, de én az olajokban bízom:)

Ezeket a termékeket használom minden hajmosás alkalmával.

4. A Taft hajlakk általában a hullámos és göndör hajamhoz egy fontos kellék, illetve egyhetesen, ha kontyot készítek, mindig fixálom hajlakkal és néha még akkor is, ha csak simán lófarokba kötöm és hátrafésülöm a frufrumat. Ezt az egyetlen hajlakkot tudom használni, mert simán ki lehet fésülni és nem tapad, ha a kezemről nem mosom le, akkor is simán beszívódik, tökéletes hajlakk.

5. A hajhabom szintén Taft és csakis ez a fajta jött be, szintén a hullámos hajamnál használok belőle sokat, vagy ha becsavarom. Nagyon tartós, nem is kell ennél jobb.

6. Néha használom ezt a Kallos hajfényt, amikor egyenes a hajam és még jobban szeretném hangsúlyozni a csillogását, mostanság nem vettem elő. Eredetileg létezett egy Kallos hajfény spray, amit imádtam, enyhén olajos volt, és hihetetlen finom illattal, aztán sehol sem lehetett már kapni, helyette próbáltam ki ezt, egyáltalán nem hasonlít elődjéhez, de semmiben :(

Ezek voltak azok a termékek, amiket szeretek és használok, ehhez jönnek még hozzá azok, amiket hajpakoláshoz használok, ezekről pedig már több bejegyzést is írtam (1,2,3). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése