2014. szeptember 22., hétfő

New Stuff


Az első őszi darab, amit beszereztem, nagyon régen szerettem volna már egy hasonlót, most végre sikerült és hatalmas pipát tehetek a képzeletbeli kívánságlistámra. Nincsen konkrét cipőmárka, amit előnyben részesítek, úgy választok mindig, ami bejön és elég válogatós vagyok ebben a témában. Tavaly például egészen január végéig elhúztam a csizmavásárlást, mert egyet sem találtam megfelelőnek, végül a Zara mentett meg, szerencse, hogy már a leárazáskor néztem be, így még kedvezőbben hozzájuthattam ehhez a szépséghez.

2 megjegyzés:

  1. nagyon csinos és szép, én is megőrülök ezért a fazonért, de tudsz benne járni? én max állni :D

    VálaszTörlés
  2. :-D köszi! Egyáltalán nem magas ez a sarok, mármint nekem, de amúgy tényleg kényelmes, ahhoz képest, hogy ennél sokkal magasabbakat hordok télen... :-) persze van nekem is olyan napom amikor eszembe se jut magasban tipegni:-)

    VálaszTörlés