2014. szeptember 18., csütörtök

MUST HAVES for the season - FALL

Minden nőnek sok-sok dilemmával és válogatással, tépelődéssel teli időszakot jelent egy új szezon beköszönte, ezzel természetesen én sem vagyok máshogy. Sőt, arról nem is beszélve, hogy a sokunk életében lejátszódó változások mindig újat és újat hoznak, ezzel formálva bennünket, ezzel arányosan egyre jobban megváltozik a stílusunk is, ami előbb utóbb bizony elhozza a ruhatárunk teljes kinövését, amikor már egyik ruhánk sem tükrözi kellőképpen a stílusunkat és minden szett bugyutának tűnik. Tavaly ilyenkor még szinte alig hittem el, hogy létezik hasonló, idén nyáron azonban utolértem korlátaimat. Van ez így, amikor már reggel a munkába menet a kereskedelmi bankok tükröződő felületein sem csak az Ebkm mutatókat vesszük észre, hanem saját magunkat, hogy valami már nem oké. Én már nyáron kiválogattam a ruháimat, amiket már egyáltalán nem szeretnék hordani, így egyes darabok bekerülnek egy nagy dobozba és kincsekké válnak, mások pedig új gazdákra lelnek a vaterán...

1.

 A tökéletes bokacsizma számomra most az elsődleges, megvan a konkrét elképzelésem ugyanis, de először is sorra veszem a szezon legszebbjeit a saját stílusomra formálva...
(Időközben már megvettem :), a Deichmann-ban kapható Catwalk bokacsizma győzött, a hegyes orra miatt és nem utolsó sorban istenien áll a lábon!)

2.

Egy nőről sokat mond el az, ahogyan a táskájával bánik vagy amilyen rendet tart benne, szokták mondani, földre téve szerencsétlenséget, megfelelően ápolva és takarítva pedig hosszú éveken át tartó irigy tekinteteket hoz. Én idén a feketét választottam célul, de nagyon tetszenek a fehérek, illetve a két színt kombináló darabok is, nálam a legfontosabb szempont a méret, a stílus és a szín, hogy menjen a ruhatáramhoz, vagy annyira üssön el tőle, hogy mindennel fel tudjam venni (a tűzpiros táskám egyik fő jellemzője - aki bátortalan, most mondom, a piros tényleg mindenhez megy, el sem hittem, hogy ennyire ki tudom majd használni)



3.

Nagyon mennek mostanában a többféle anyagból készült dzsekik, bár van sok vagány is, én most valami kifinomultabbra pályázom, eddig még viszont nem sikerült megtalálnom az igazit. Ennek ellenére ez most a szezon egyik legmenőbb kabátja!


4.

A szoknyákra mos nincs szabály, minden minta, minden szín, minden anyag és minden fazon tökéletes lehet a megfelelő darabokkal ötvözve. Szerezz be minél többet és mixeld a különböző harisnyákkal őket! Nálam most egy fehér a nagy álom illetve egy bőrhatású vagy műbőr darab, lehet mini, de jöhet a midi is, a ősz számomra a nagy szoknyaszezon :)


5.

Amikor jön az ősz, már alig várom, hogy elővegyem a harisnyagyűjteményemet, idén is így van, már javában bújom a legújabb kollekciókat és tervezgetem a szetteket velük. Mivel a Calzedonia idei alapdarabjait már bemutattam, most Pamela Mann pár nagyszerű darabját hoztam, amiket idén szivesen hordanék.


6.

A legfontosabb alapdarabok ősszel és télen természetesen a sapkák és a sálak, ha beszerzel mindenből 2-3 alapdarabot, kedvedre mixelheted őket és máris lesz egy jópár variációd. A legjobb alapszíne a fekete, a fehér, a szürke, a bézs és nálam a bordó vagy a piros. Akár a matchy matchy is működhet egy ugyanazon színű kabáttal kiegészülve, idén tuti kipróbálom...:)


7.

Ki ne ismerné Blair Waldorf-ot? :) Eddig még soha nem vettem elő a stílusát, azonban most, hogy elkezdtem újranézni a GG-t, rájöttem, hogy a téli kiegészítőimre nagyban hatással volt az ő stílusa. Most próbáltam olyan dolgokat összeválogatni, amiket talán ő is felvenne, stílusa néhol kislányos, néhol nagyvilági, mesterkélt, de valahogy mindig megtalálom benne a nekem tetszőt, a hajpántokat például csakúgy mint ő, én is imádom!


Ez lenne az én listám az idei őszre, Ti milyen alapdarabokat szereztek be a hidegebb szezonra? 

2 megjegyzés: