2013. december 4., szerda

Christmas '13 Projects 4. ADVENTI KALENDÁRIUMUNK

Végre elkészült életem első adventi kalendáriuma, a legegyszerűbb, ha rögtön a hozzávalókkal kezdem:

- egy adag elszántság (úgy tűnik ez a legfontosabb)
- barna csomagolópapír, én mindig Herlitz-eset veszek a Müllerben
- sok-sok finom édesség
- papírragasztó 
- előre kinyomtatott kis kártyák, én 170 gr-os ivory színű papírra nyomtattam ki őket
- kötözőzsineg
- színes ceruzák a számok megrajzolásához
- 24 db egyforma fa csipesz
Itt vannak tehát a hozzávalók, a papírból én nagyjából szemre egyforma kis tasakokat hajtogattam és belerakosgattam mindegyikbe valamilyen édességet.


Minden kis csomagot átkötöttem a kötözővel és készítettem rá hurkot, hogy könnyű legyen majd felhelyezni a csipesszel a kifeszített zsinórra.


Színes ceruzákkal megrajzolgattam a betűket, egyforma stílusban, különböző színekkel dolgoztam.




Már csak fel kellett raknom valahová, az ablakot választottam, ez tűnt a legkézenfekvőbbnek és kötözési lehetőséget is találtam hozzá, így viszonylag egyszerű dolgom volt vele.








A kalendárium tulajdonképpen a Mikulás-ajándék a barátom részére, idén kitaláltam, hogy nem csomagot kap, hanem mindent, amit megvettem neki, belecsomagoltam ezekbe a tasakokba és minden nap kibonthat egyet karácsonyig. Mondanom sem kell, hogy nagy sikert aratott, tuti ajándék tipp Mikulásra, mindenkinek ajánlom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése