2013. december 4., szerda

Christmas '13 Projects 3. ADVENTI KOSZORÚM

Az adventi koszorú elkészítése számomra a karácsonyi időszámítás egyik fontos momentuma. Mindig gondosan összeválogatott alapanyagokból dolgozom, rengeteg ötletet és inspirációt nézek meg előtte, hogy sok ötlet legyen a fejemben, mikor már elkezdek alkotni. Persze a végeredmény már napokkal azelőtt megvolt a fejemben, hogy ez elkészülhetett volna, hisz minden anyagnak megvolt benne a pontos funkciója.


A sima legolcsóbb koszorú alapot csak bevontam egy otthon talált anyaggal, hogy megkapja a fehér alapszínt.


Azután egyesével elhelyeztem rajta a gyertyákat, amik idén tiszta fehérek.


Ezután jöhetett a vattadarabok felapplikálása, hogy beborítsák a koszorút.


Idén a kis gombák ihlettek meg annyira, hogy belőlük lett a központi díszítő elem, és az utolsó vasárnap gyertyája körül kaptak szerepet.


Először mindegyik gyertyát átkötöttem masnival, de túl soknak gondoltam, így megmaradtam a tiszta fehérnél és csak a 4. gyertya kapott kiemelést.


Íme:




A végeredmény egy letisztult és egyszerű koszorú lett, de mégis olyan különlegessé teszi ez a kicsi piros benne. A vatta a havat jelképezi, benne a gombák olyanok, mint egy havas táj, ahol mégis ezek a szépségek nőnek ki, a reményt is jelképezheti. Nem is volt nehéz az elkészítése.

Hozzávalók:

- koszorú alap
- bármilyen anyag bevonni
- vatta
- 4 db fehér gyertya, 4 db gyertyatalp
- 4 db beszúrós gomba
- tetszőleges piros kötöző, ha lehet, matt felületű
- ragasztópisztoly

És már lehet is alkotni...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése