2012. szeptember 12., szerda

rojtosítás


Egy régi h&m felsőmet vágtam szét rojtosra, már nem igazán hordtam, és a napokban elkezdtem gondolkozni, hogyan alakíthatnám át úgy, hogy még felvegyem és egy teljesen más felsőt kapjak:) Mivel elég bő, igazából lóg rajtam, mindképpen lazább stílusban gondolkoztam, beszűkíteni nem akartam, mert valószínűleg akkor sem hordtam volna többször...így maradt a rojt, hiszem kiskoromban is szerettem ezt a stílust és most, hogy újra divatban van, ismét nem ciki felvenni:) No nem mintha bármikor is érdekelt volna, hogy mi a ciki és mi nem...nekem bejön és ez a lényeg! A képeken legginggel próbálgattam, utcára azonban rövidgatyával képzelem el, valamint strandra vagy tengerpartra strandruhának tökéletes lenne, igaz, hogy már vége a nyárnak, de egy ilyen darab bármikor jól jöhet:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése