2012. szeptember 13., csütörtök

Kell.ékszer fotózás 1.


















Két hete volt a fotózás a Vidámparkban, Debrecenben, minden percét élveztem, nagyon jó volt a hangulat és az idő is szerencsére. Három részletben mutatom be a képeket, ugyanis háromszor öltöztem át, a ruhákat magam válogattam össze, persze azért kikértem egy hozzám közel álló személy véleményét, az mindig fontos, ha valamit közszemlére teszünk. Az ékszerek nagyon tetszettek, végülis azok köré építettem az összes szettet, a képek nagyon jók lettek, hála a nagyon profi fotósoknak, akik több órán keresztül fotóztak és látszólag elég jó bírták, szerintem ők is élvezték:)

Ékszerek: Kell.ékszer, Keczán E. Mariann
Ruhák: anyukám régi felsője és egy általam átalakított Mustang nadrág, kínais telitalpú
Fotók: Szabó Enikő és Kovács Tibor

3 megjegyzés:

  1. próbálom a kedvenc képeket kiválasztani:
    1, 7, 11, 15
    - nagyon jó a hajad (különösen a frufrud) és a sminked
    - cukik a kutyusos képek (az 1. kép übercuki)
    - jó a fehér összeállítás, jó kis felsőt örökített rád anyukád, Különösen ott jó, ahol szép zöld a háttér
    - a nagy kalap is igen jó! a 15. kép olyan nagyon "friss", egy kikötőt tudnék mögéd képzelni :)
    - ja, és a körömlakk :)

    VálaszTörlés
  2. :) köszi szépen, hogy így összeszedted a véleményed...örülök, hogy tetszik, nekem is vannak kedvenc képeim, bár én sokkal keritikusabb vagyok magammal:D A hajamat tudod, hogy én magam vágom, a sminket is én csináltam, nem vittem nagyon túlzásba...azt a felsőt meg imádom:) Nemrég hoztam el Barcikáról:)

    VálaszTörlés