2012. szeptember 13., csütörtök

Kell.ékszer fotózás 3.












Végezetül itt a harmadik szett, imádom ezt a sárga nadrágot, nálam az ősz egyik alapszíne a mustár, ritkán hordom ilyen élénk színekkel, mint a kék, de most ezt is kipróbáltam és nagyon tetszik! A nyaklánc annyira jól ment az egészhez, no meg a kitűző, amit ajándékba megkaptam:) Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek, aki ott volt, nagyon jól éreztem magam azon a szombati napon, új, kedves és aranyos emberekkel ismerkedhettem meg, akik sok pozitív dolgot hoztak az életembe, elsősorban azt, hogy megmutatták, milyennek látnak ők engem...:)

Ékszerek: Kell.ékszer
Ruhák: H&M nadrág, New Yorker pólóruha
Fotók: Szabó Enikő és Kovács Tibor

A Kell.ékszer hivatalos honlapja
Facebook oldala

2 megjegyzés:

  1. kedvenceim:
    1,5,10
    - az utolsó előtti, az annyira egy jó kép!!!
    - jó, hogy felfedezted, milyen jól megy a mustárhoz a kék, ideje volt :)

    VálaszTörlés
  2. :) köszi! régen is tudtam már, csak ruhában nem igazán hordtam:)

    VálaszTörlés