2011. október 19., szerda

zene mára




nemrég néztem meg az edith piaf életéről szóló filmet...szeretem az ilyen művész életrajzokat, olvasni leginkább, de a filmeket is nagy érdeklődéssel nézem meg...marion cotillard alakítása egészen fantasztikus volt és teljesen tudta adni azt a stílust, amit edith képviselt, tőlem eléggé távol álló figura, nehéz volt kiismernem, de amikor bejött a szerelmi szál, egyből közel éreztem őt a szívemhez...a nő, aki elveszti az eszét, amikor a szeretett férfi társaságában van, meglágyul a szíve...a nő, aki szerelmes és alig várja, hogy viszontláthassa szerelmét, és a nő, aki elveszti mindezt, szinte megőrül...ki az, aki ezzel ne tudna azonosulni? :)

nagyon megszerettem a filmben elhangzott számokat, azonban ide most egy olyat teszek be, ami emlékeim szerint nem volt a filmben...

október 11-én volt edith halálának 38. évfordulója...emlékezzünk rá kicsit:)

2 megjegyzés: