2011. október 20., csütörtök

vásárlás





reserved-beli miskolci vásárlásom kudarcba fulladt, a cipő, amit kinéztem, roppantmód kényelmetlen volt, a táska pedig, amit szintén kinéztem, fogásra túl olyan mintha papírból lenne, ráadásul nem volt semmi tartása:( mindezt nem kevés összegekért árulják...hát kössz, ez most nekem nem jött be...
...azóta járom a várost -debrecent- egy telitalpú cipőért, rájöttem, hogy a kínaikban most elég nagy a választék belőlük...ám így is nehéz volt kiválasztanom ezt a példányt, a sarkával ígysem vagyok teljesen elégedett, habár még ugyan jól néz ki...a felsőt pedig a takko-ban vettem, olyan szép kis pillangó mintás..:)

4 megjegyzés:

  1. we love kínai :D de tényleg! szupi darabot vettél, csak nyitott szemmel és ízléssel kell járni, olyanokra lehet akadni a kínaiaknál is, h csak na!

    VálaszTörlés
  2. igen, egyre jobban kezdem belátni, hogy igazad van...kincsekre lehet akadni:)

    VálaszTörlés